Wednesday, June 25, 2008

Adillah A Nordin


Memang sukar untuk saya menulis penghargaan ini kepada Adillah kerana terlalu banyak sumbangan dan pengorbanan yang telah beliau berikan kepada Danau untuk memastikan perlaksanaan Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT ini berjalan dengan baik dan sempurna. Daripada hal-hal yang berkaitan dengan kewangan, pembelian cenderahati, pemilihan hadiah untuk peserta hinggalah ke pengurusan pendaftaran peserta dan pengendalian latihan semuanya tidak terlepas daripada penglibatan dan pandangan beliau.

Sering kali Adillah terpaksa menyusun kerja-kerja guaman beliau untuk terlibat sama dalam perlaksanaan program ini di mukim-mukim. Ada kala kerja-kerja guaman beliau dibuat ketika program latihan sedang berjalan. Saya rasakan hari-hari yang mana beliau tidak dapat hadir seperti ada saja yang tidak kena.

Apa yang tertulis di dalam posting adalah terlalu ringkas untuk menyatakan penghargaan saya kepada beliau kerana saya rasa tanpa beliau tidak mungkin Danau akan terlibat di dalam Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT ini.

Ila, thanks.

No comments: