Tuesday, June 3, 2008

Hasanah Ab Halim


Hasanah adalah orang yang pertama menjadi staf Danau Digital. Beliau menyertai saya pada 2 April 2007 ketika saya sendiri tidak berapa pasti tentang arah dan halatuju Danau Digital. Sukar untuk saya bayangkan senang atau susahnya Hasanah membuat keputusan untuk menyertai Danau. Mungkin juga beliau menyertai Danau kerana tiada pilihan lain. Hanya beliau yang tahu. Bagaimanapun, saya hargai kepercayaan yang berikan kepada saya ketika menyertai Danau tahun lepas untuk sama-sama membangunkan Danau ke tahap yang ada sekarang.

Semenjak awal-awal lagi saya dapati Hasanah adalah seorang yang boleh memikul tanggungjawab, sanggup memikul tanggungjawab dan tidak lari daripada tanggungjawab. Apabila Danau diberi kepercayaan oleh IMM untuk menjadi rakan pelaksana Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT Negeri Melaka maka Hasanah telah membantu saya membina nota-nota kursus termasuklah nota bagi membina blog. Hasanah telah lama menjadi seorang blogger. Oleh itu beliau telah dapat mengendalikan sesi Membina Halaman Blog untuk program ini dengan baik. Hasanah telah membina dan menyenggara Blog Fasilitator Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT Melaka.

Di penghujung program ini Hasanah telah membantu untuk membina dua buah 'montage' video bagi Majlis Penutup program. Di samping itu, beliau juga telah banyak membantu saya dalam menyelesaikan kerja-kerja pengurusan dan persiapan bagi menjayakan program ini.

Hasanah, terima kasih. Ketika 'adik-adik' di ofis baru belajar erti 'tanggungjawab' Hasanah telah memikulnya untuk saya.

No comments: