Tuesday, June 24, 2008

Mohd Azmin Abu Bakar


Azmin mula menyertai Danau pada penghujung bulan Februari 2008 ketika persiapan untuk melaksanakan Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT sedang rancak. Saya perlukan orang yang boleh membangunkan halaman web bukan sahaja untuk program ini tetapi juga untuk program-program yang lain. Walaupun pada permulaannya Azmin bukanlah seorang yang boleh dikatakan sebagai 'expert' di dalam pembangunan halaman web tetapi beliau telah menunjukkan kemampuan untuk belajar dengan cepat. Kebolehan Azmin semakin menyerlah!

Untuk Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT, Azmin telah membina dan menyenggara halaman-halaman web berikut: Program ICT Melaka, Menguasai Internet dan Buku Menguasai Internet. Bukan itu saja, Azmin telah membina pendaftaran peserta secara online walaupun tidak digunakan sepenuhnya. Azmin (bersama Rizal hingga lewat malam) juga telah membantu saya memperincikan program 'Internet Treasure Hunt' yang telah dilaksanakan ketika Majlis Penutup Program Latihan Rangkaian Bersepadu ICT diadakan di Kompleks Falak Al Khawarizmi, Tanjung Bidara.

Halaman-halaman web yang Azmin telah bina di masa-masa saya mahu ia dilaksanakan sangat bermakna untuk saya. Hanya saya sahaja yang masih belum menggunakannya sepenuhnya. Azmin, terima kasih.

No comments: